1819/63: Fine old-style collection housed in two self-manufactured
albums on black pages. It begins with seven Cavallini letters, six
of
1819/63: Fine old-style collection housed in two self-manufactured
albums on black pages. It begins with seven Cavallini letters, six
of which are signed by E. Diena. The collection includes a 15 c.
printed, unused, 25 c. used (possibly used only as a form with
stamp inside), 50 c. unused, 15 c. embossed print unused, 15 c.
embossed apparently circulated from Carmagnola to Torino (not
signed), 25 c. unused, and half a sheet of 50 c. unused. Following
the Cavallini letters, there is a substantial stamp collection
starting with the first issue from 1851 complete, featuring
additional 20 c. and 40 c. showing other shades, and a 20 c. on a
folded letter. The issue with embossed design on coloured paper is
complete (20 c. on piece), including a letter bearing another 20 c.
The 1854 issue is complete with all values used, plus additional 5
c. and two 20 c stamps for shades. Additionally 20 c. and 80 c. are
also represented in unused condition; the 80 c. is signed by Thier.
There are two single frankings of the 20 c, one of which features a
corner stamp from the lower left, from LEVANTO to SARZANA. This
apealing collection has a very high catalogue value!
Automatisch generierte Übersetzung:
1819/63: fein im alten Stil Sammlung untergebracht in zwei
self-manufactured Alben auf schwarze Seiten. Es beginnt mit sieben
Cavallini Buchstaben, sechs von als da sind signiert von E. Diena.
Die Sammlung beinhaltet ein 15 c. gedruckt, ungebraucht, 25 c.
gebraucht (möglicherweise gebraucht nur als ein Formular mit
Briefmarke innen), 50 c. ungebraucht, 15 c. geprägt Druck
ungebraucht, 15 c. geprägt anscheinend zirkuliert ab Carmagnola zu
Torino (unsigniert), 25 c. ungebraucht, und halb ein 50er-Bogen c.
ungebraucht. Nachstehend die Cavallini Buchstaben, es gibt einen
substantielle Briefmarkensammlung beginnend mit die erste Ausgabe
ab 1851 komplett, mit zusätzlich 20 c. und 40 c. mit sonstige
Farbtönen, und ein 20 c. auf einem Faltbrief. Die Ausgabe mit
geprägt design auf getöntes Papier ist komplett (20 c. auf
Briefstück), unter anderem auch ein Brief mit ein weiterer 20 c.
die 1854 Ausgabe ist komplett mit allen Werten gebraucht, plus
zusätzlich 5 c. und zwei 20 c Briefmarken für Farbtönen. Zusätzlich
20 c. und 80 c. sind sowie vertreten in ungebrauchter Erhaltung;
die 80 c. ist signiert von Thier. Es gibt zwei Einzelfrankaturen
des 20 c, ein von denen Merkmale ein Eckmarke von der linken
unteren, ab LEVANTO zu SARZANA. Dieses apealing Sammlung hat eine
sehr hoher KW!